Ξεκινώντας από την αυτοπαρουσίαση ορίσαμε ένα σύνολο πληροφοριών, όπως τυπικά προσόντα ή προτιμήσεις κλάδου, που θα βοηθήσουν τις οργανώσεις να επιλέξουν με ποιους θέλουν να συνεργαστούν. Στο σχεδιασμό αυτού του digital CV, οι υποψήφιες και οι υποψήφιοι δημιουργούν το λογαριασμό τους και συμπληρώνουν το βιογραφικό τους μέσα από τον διαχειριστικό τους χώρο. Το απλό interface με τα όμορφα γραφικά στοιχεία της Χρυσούλας Κοροβέση κάνει τον χρήστη να αισθάνεται πιο άνετα.
Οι πληροφορίες εκτείνονται από τυπικά προσόντα (π.χ. πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή πιστοποιητικό ξένης γλώσσας) έως προτιμώμενο κλάδο εργασίας ή κλάδος με τη μεγαλύτερη βαρύτητα εμπειρίας. Χρειάστηκε να σχεδιάσουμε το προφίλ των υποψηφίων ώστε, παρά το μέγεθος της πληροφορίας, να είναι ευανάγνωστο για τις Οργανώσεις. Δίνεται επίσης η δυνατότητα στην οργάνωση να κατεβάσει τα βιογραφικά σε PDF.
Σεβόμενοι τα προσωπικά δεδομένα των υποψηφίων, μόνο Οργανώσεις μπορούν να δουν τα προφίλ τους, ενώ οι υποψήφιοι έχουν έχουν την δυνατότητα να δηλώσουν το προφίλ τους ως μη δημόσιο. Στην περίπτωση αυτή το προφίλ γίνεται εμφανές μόνο στην οργανώση της οποίας η αγγελία ενδιαφέρει τον υποψήφιο.
Η αυτοπαρουσίαση των Οργανώσεων είναι μια διακριτή διαδικασία. Οι οργανώσεις μπορούν να δημιουργήσουν το προφίλ τους καθώς και να δημοσιεύουν θέσεις εργασίας.